nherizu: (Sparkling eyed Hino)
[personal profile] nherizu

Dear my lovely LJ pals~

Glitter Words



May all the sweet magic of Christmas conspire to gladden your hearts and fill every desire!


Now I really want to eat cake...

P.S. it's so sad, knowing almost a half of my LJ friends are moving to DW. Well, to be honest, I've made an account there months ago, but I'm still loyal to LJ because of all the communities I watch... But if you want, poke me here: http://nherizu.dreamwidth.org/

Happy holidays~ <3

Date: 2011-12-24 04:54 pm (UTC)
From: [identity profile] yui-eiri.livejournal.com
Merry christmas too!!!

Date: 2011-12-25 08:27 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
Merry Christmas to you too <3

Date: 2011-12-24 05:48 pm (UTC)
From: [identity profile] hakasha.livejournal.com
Happy Holidays to you too! ^_^

Date: 2011-12-25 08:29 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
yay happy holidays to you too~!

thanks for your review but what happened to your stories? what happened with that fave of mine, in which kanda is in the land of make believe? NUUU ;____;

Date: 2011-12-25 08:47 pm (UTC)
From: [identity profile] hakasha.livejournal.com
=)

I deleted them. They're all on my other LJ account, with the ones I'm most ashamed of locked and the ones I can't even bear to see set to private. The land of insanity one is public, however =)

Date: 2011-12-25 09:06 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
O-oh, thank goodness it's still available #phew.
I have a habit collecting the ones I like with bookmarks so if it's deleted i'll be saaad D:

Date: 2011-12-24 07:29 pm (UTC)
From: [identity profile] kiriezero.livejournal.com
yep yep Merry Christmas to you too!!!

Date: 2011-12-25 08:29 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
Merry christmas! xD

Date: 2011-12-25 01:44 am (UTC)
From: [identity profile] mai-sasaki.livejournal.com
Merry Christmas to you! :3

Date: 2011-12-25 08:31 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
Merry Christmas to you too <3

Date: 2011-12-25 01:55 am (UTC)
From: [identity profile] hiroki-chan.livejournal.com
merry xmas!!!

Date: 2011-12-25 08:31 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
Merry xmas hel hahaha *yg cuman ikut makan2nya* xD

Date: 2011-12-25 07:31 am (UTC)
From: [identity profile] annalisemarie99.livejournal.com
Happy Christmas to you too!! Have loads of fun!! And eat cake to your heart's delight. ;D

Noo, don't go away elsewhere. I follow you here as well as the other communities I'm addicted to. :(

Date: 2011-12-25 08:32 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
haha i will eat loads of cake tomorrow too yay xD

i'm not going anywhere (not in the near future anyway xD)
I still love LJ despite their weaknesses <3

Date: 2011-12-25 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] ryuujidiceboy.livejournal.com
Merry Christmas to you too~!

Date: 2011-12-25 08:31 pm (UTC)
From: [identity profile] nherizu.livejournal.com
Yay Merry Christmas x3

Date: 2011-12-26 02:55 pm (UTC)
From: [identity profile] matisuri.livejournal.com
Merry Christmas! :D

Aaah yes DW seems popular lately but for me LJ is still providing what i need than DW lol

Profile

nherizu: (Default)
nherizu

April 2015

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122 232425
2627282930  

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 23rd, 2017 05:42 am
Powered by Dreamwidth Studios